Welcome To Arissha Sofea Blog..Its Time For Story..

Halaman

Isnin, 25 Julai 2011

Rekaan Kereta Limosin Mewah Di Dunia


Assalamualaikum dan hye semua..entry seterusnya ialah berkaitan dengan beberapa model rekaan kereta limosin iaitu kereta mewah di seluruh dunia..Bila la nak dapat beli dan pakai kereta ni..Bukan murah yer..Kat Malaysia ni pun ntah berapa orang jer yang pakai..Jom terjah beberapa gambardi bawah..

(Yang pink ni saya suka)

 (Ni dah macam jet pejuang dah)

(Smartnya limosin hitam ni)

(Banyak nya tempat duduk, dah macam bas)

 (Ruang dalaman yang esklusif)

 (Dah macam lobi hotel je yang ni)

(Ciri-ciri mewah dan elegan, bila la dapat merasa naik ni)

Thanks for reading..=)






7 comments:

ezzu on 25 Julai 2011 1:26 PG berkata...

mewah btol krete tu...tgok luar x brape suka tp dh tgok dlm wah perrgghh...mewah gila...dh lh besar..boleh wak main bola dlm tu...hehehe

Tuan Punye Blog on 25 Julai 2011 2:43 PG berkata...

aku nk beli la 1..

nadia fatihah on 25 Julai 2011 10:54 PG berkata...

perggggghh, nak satu! smart giler limosin hitam tu. hehe

Arissha Sofea on 25 Julai 2011 5:37 PTG berkata...

ha...cantik kan??kan??bila la dapat merasa pakai kereta mewah camni..huhu

Tapak Kaki on 27 Julai 2011 4:43 PTG berkata...

macam tak best je naik limo macam tu.. dah macam rumah pulak aku tengok.haha.. baik dok rumah je macam..

Arissha Sofea on 28 Julai 2011 10:45 PTG berkata...

best per naik kereta macam ni..g jalan mana2 tak payah sewa hotel dah..tidur dalam kereta jer..hukhukhuk

░♥si lampu neon♥░ on 5 Ogos 2011 1:14 PG berkata...

5 Aug 11, 01:13 AM
Neon =): salam, boleh bg tunjuk ajar camne nak buat parallax header bergerak tu ? plss thanks =)

Catat Ulasan

Klik kalau nak tengok

Catatan Popular

 

Pelawat

pink teddy

pink teddy

Terima Kasih dari : Arissha Sofea Story Teller