Welcome To Arissha Sofea Blog..Its Time For Story..

Halaman

Selasa, 12 Julai 2011

Fashion Yuna Yang Unik


Hye semua..kali ini saya nak buat entry tentang fashion seorang penyanyi popular yang meletop lagi sensasi iaitu YUNA!!Siapa tak kenal Yuna. Dan bila sebut je nama yuna mesti kita akan terbayangkan fashion yang yuna gayakan.  Jom kita tengok beberapa gambar Yuna dengan fashionnya kat bawah ni.


Yuna juga merupakan salah seorang artis yang menjadi ikon kepada para remaja di luar sana terutama sekali fashion yang beliau gayakan.

Ni lah fashion jumpsuit yang digayakan oleh yuna. Fashion yuna ni pun pelik tapi cantik dan unik. Dan yang paling penting masih mengekalkan ciri-ciri kesopanan serta menutup aurat.


Colourful!!Memang sesuai digayakan oleh remaja. Menampakkan imej ranggi dan rock. Yang paling menarik perhatian saya ialah kasut yang digayakan oleh yuna. Orang cakap itu lah kasut supra. 


Kalau nak bergaya macam yuna kena lah ada kasut supra macam yuna pakai tu. Huhuhu...


Ni salah satu fashion yuna yang sama dengan Hana Tajima. Hana Tajima banyak jugak mereka fashion untuk yuna terutamanya Hijab yang dipakai oleh yuna dan kini Hijab tersebut sangat popular digayakan oleh remaja masa kini. Nice dan cantik. 


Yuna memang tak pernah tinggalkan fashion yang menutup kepala tu. Yang paling mencuri perhatian dan tumpuan saya ialah kasut dan baju yang dipakai oleh yuna. Baju Yuna cantik sangat sebab macam dress gitu.Kasut High Heels yang dipakai oleh Yuna jugak cantik dan unik. Memang fashion Yuna ni SUPERB la kalau korang tengok.


Fashion jumpsuit muslimah plus Hana Tajima yang digayakan oleh Yuna. Memang Superbb dan class gitu!!


Tak tahu lah apa nama kasut ni. Mungkin ni jugak salah satu dari kasut supra. Tapi kasut ni jugak lah yang banyak digayakan dan dipakai oleh Yuna. Sebenarnya fashion memakai kasut ni datangnya dari Jepun. Kalau tak percaya cuba search dekat google fashion wanita jepun. Smart la kasut ni dan insyallah satu hari nanti saya ingin memilikinya.

Thanks for reading..=)

4 comments:

Najlaa 'Aqilah on 12 Julai 2011 pada 9:03 PTG berkata...

no doubt. she really has a great fashion sense :)

Yatt S. on 12 Julai 2011 pada 9:17 PTG berkata...

Yuna bukan saje pandai dalam bidang muzik, malah fesyen juga. such an icon. sangat suka dia ;)

Bila Perempuan Dah Hilang Minat Pada Kau
Teguran Ikhlas Dari Seorang Lelaki Untuk Wanitanya

Arissha Sofea on 12 Julai 2011 pada 9:22 PTG berkata...

betul tu..dia memang gojes and superb hbs...

Tapak Kaki on 21 Julai 2011 pada 4:30 PTG berkata...

bila dah famous pakai macam mana sekalipun orang tengok cantik.. tak gitu?

Catat Ulasan

Klik kalau nak tengok

Catatan Popular

 

Pelawat

pink teddy

pink teddy

Terima Kasih dari : Arissha Sofea Story Teller