Welcome To Arissha Sofea Blog..Its Time For Story..

Halaman

Sabtu, 23 Julai 2011

Dulu Zombi, Pastu Kak Limah, Sekarang Husin, Mon Dan Jin Pakai Toncit



Hye semua..Kalau uolls nak tahu, ini la trailer bagi filem arahan Mamat Khalid yang baru iaitu filem Husin, Mon dan Jin Pakai Toncit. Kalau uolls semua nak tahu, filem ini merupakan kesinambungan filem Zombi Kampung Pisang dan Hantu Kak Limah Balik Rumah. Tengok trailer pun dah kelakar apa lagi filem sebenar kan??Filem ini dijangka akan ditayangkan pada tahun 2012 atau penghujung tahun ini. Sama-sama kita nantikan debarannya..huhuhu

(Bila nak kuar ni, tak sabar-sabar nak pergi tengok)

Ni mungkin poster filem kot. Nampak macam seram jer..tapi lawak..tak sabar-sabar nak pergi serang panggung untuk tengok cerite ni..

(Usop dah tak naik whilcha dah)

Salah satu babak dalam filem Husin, Mon dan Jin Pakai Toncit. Cer tengok Usop dah naik motor kriss!!tak dah naik wilcha!!Kaler pink gitu!!huhuhuhu...

(Agak-agak apa yang terjadi yer)

Filem ini dibintangi oleh Awie, Shy8, Rashidi Ishak, Delimawati, Avaa Vanja, Ezlyn, Zami Ismail dan ramai lagi. Yang tak bestnya Johan raja lawak yang memegang watak Abu Hurairah tak ada..huhu..


Warung pak jabit yang dah diubah suai sedikit. Kalau nak tengok banyak lagi gambar-gambar di sebalik tabir filem ini dan anda penyokong serta peminat setia filem arahan mamat khalid jom like Fanpage dekat facebook. Klik sini

Thanks for reading..=)




9 comments:

amir aizat on 23 Julai 2011 2:21 PTG berkata...

mesti best punye! hehee

Queen F on 23 Julai 2011 6:33 PTG berkata...

tak sabarrr nak tungguu :D

Arissha Sofea on 23 Julai 2011 7:05 PTG berkata...

betul2..sama la kita...

Bidadari Syurga on 23 Julai 2011 7:28 PTG berkata...

tak sabar nie... harus wajib tengok.

r'Da on 23 Julai 2011 10:46 PTG berkata...

ade lg ker.. nantikan.. huhu

Arissha Sofea on 23 Julai 2011 11:45 PTG berkata...

mesti la ada..dah siap filemnya..huhu

syaz@rozelt on 24 Julai 2011 12:30 PG berkata...

mesti kelakar muvi nie..hehe

Arissha Sofea on 24 Julai 2011 2:23 PTG berkata...

yer..ur rite...confirm kelakar...

Tapak Kaki on 27 Julai 2011 5:14 PTG berkata...

aku suka tengok babak dorang dok lari lepas jumpa mayat kat rumah kak limah tu.. stail dorang lari memang pelik..

Catat Ulasan

Klik kalau nak tengok

Catatan Popular

 

Pelawat

pink teddy

pink teddy

Terima Kasih dari : Arissha Sofea Story Teller