Welcome To Arissha Sofea Blog..Its Time For Story..

Halaman

Selasa, 21 Jun 2011

Nizam Ijam Slide Show Kan Blog Arissha Sofea Story Teller



Assalamualaikum dan hye semua..Saya sebenarnya tak sangka dan happy sangat-sangat sebab Nizam Ijam telah memilih blog saya untuk di slide show kan di blog beliau. Terima kasih sangat-sangat sebab telah memilih blog saya yang serba kekurangan ini..Hehehehe..ni lah gambar header blog saya yang berada di slide show blog beliau..

(ni lah header blog saya, pink kan)

(ni lah blog nizam ijam yang cool)

Ni pun gara-gara saya join segmen Nizam Ijam nak Slideshowkan blog anda
Kepada semua boleh la join tu pun kalau tak tutup lagi penyertaan untuk segmen ini..hehehe..dan boleh la lawat blog Nizam Ijam dengan klik sini

Thanks for reading..=)



4 comments:

Unknown on 21 Jun 2011 pada 6:21 PTG berkata...

harga apanya sis?

Arissha Sofea on 21 Jun 2011 pada 10:35 PTG berkata...

tak kena bayar la..free jer..

zarul farhana on 21 Jun 2011 pada 11:29 PTG berkata...

blog kita pon ada gak hehehhe..

Arissha Sofea on 22 Jun 2011 pada 7:58 PG berkata...

tu lah..saya dah follow n visit ur blog..=)

Catat Ulasan

Klik kalau nak tengok

Catatan Popular

 

Pelawat

pink teddy

pink teddy

Terima Kasih dari : Arissha Sofea Story Teller