Welcome To Arissha Sofea Blog..Its Time For Story..

Halaman

Ahad, 12 Jun 2011

~I'm A New Blogger~


Assalamualaikum and hye semua..tadi baru je lepas saya belajar beberapa perkara baru tentang dunia blogger ni..Terima kasih pada kawan-kawan yang banyak membantu saya..bukan apa..sebagai pendatang baru dalam dunia blogger ni, banyak perkara yang saya perlu belajar lagi..

Ada seorang blogger cakap yang entry-entry saya terlalu simple dan ringkas..Yang sebenarnya saya rasa lebih baik saya post kan entry-entry yang simple-simple dulu macam post tentang diri saya dan sebagainya sebab awal-awal ni saya masih mencari-cari apa entry atau tajuk yang sesuai nak diletakkan di blog saya ni..

And one more thing..saya baru jer beberapa hari buat blog ni..biarlah uolls semua tahu siapa saya dulu kan..maafkan saya kalau entry-entry yang saya postkan ni menggunakan bahasa rojak..bukan apa..saya lebih selesa menulis begini..dan ini lah cara saya untuk menyampaikan sesuatu..ikhlas lahir dari yang tulus dan suci ni..hehehehehe..dan saya menulis berdasarkan apa yang saya sedang fikir..hehehe..

Kebiasaannya saya selalu usha blog-blog orang lain dan terdetik di hati saya nak jadi macam uolls semua..Saya harap sangat-sangat pada uolls semua tolong support saya dalam dunia blogger ni..dan kalau ada sebarang ilmu mohon-mohon la share pada saya yer..junior anda semua..

And lastly, kritikan-kritikan dan komen-komen dari anda sangat lah dialu-alu kan untuk saya memantapkan lagi penulisan blogging saya ni..tapi kalau boleh biarlah kritikan-kritikan itu satu kritikan yang membina yer..hehehe..walau apa pun, saya terima ia dengan hati yang terbuka..itu sahaja kali ini..

Thanks for reading..=)


(Empunya blog Arissha Sofea)




11 comments:

Fathiah Hamim on 12 Jun 2011 pada 11:59 PTG berkata...

takpe. slow2. yang penting, have fun in blogging! =) jangan lupa rajen merayap ke blog orang kayh. tak perlu kejar followers. (:

Arissha Sofea on 13 Jun 2011 pada 12:21 PG berkata...

okey..mekaceh Fathiah Hamim...=)

Nizam Ijam on 13 Jun 2011 pada 4:39 PG berkata...

hu2... 20 da yer :P

Unknown on 13 Jun 2011 pada 5:13 PG berkata...

happy blogging yana...b ur self...x payah nak kejap follower sgt...entry best, penulisan best..ramai la follow...^^

Yaya Azura on 13 Jun 2011 pada 8:35 PG berkata...

yaya taip je ape yg rasa nak ditaip asal tak mengguris hati dan perasaan sesiapa..hih..

salam kenal ...

Arissha Sofea on 13 Jun 2011 pada 12:59 PTG berkata...

nizam: hehehe..ajar2 la aku yer...yeke..i will try my best..

Arissha Sofea on 13 Jun 2011 pada 1:00 PTG berkata...

YAYA AZURA: betul tu..asal kan kita tak mengguris hati sapa2 kan..=)

Defarhano VII @ HanZ on 14 Jun 2011 pada 8:49 PG berkata...

welcome to blogger world ;-)

hehe... jom kita sesama blaja, tegur² menegur dan komen yg membina amat diperlukan .... ;-) huhuhu

Cik nadya on 21 Jun 2011 pada 4:47 PTG berkata...

heppy bloging yaaa ^^

Arissha Sofea on 21 Jun 2011 pada 6:12 PTG berkata...

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ: welcome to..=) please support me okey..=)

Arissha Sofea on 21 Jun 2011 pada 6:13 PTG berkata...

ツ mIsS NaDEa ツ : you too..=) tq..

Catat Ulasan

Klik kalau nak tengok

Catatan Popular

 

Pelawat

pink teddy

pink teddy

Terima Kasih dari : Arissha Sofea Story Teller