Welcome To Arissha Sofea Blog..Its Time For Story..

Halaman

Jumaat, 10 Jun 2011

2nd Entry: My Self


Hye..a very good afternoon..actually saya baru bangun tidur..hahaha..kantoi sudah anak dara bangun lambat..ala..apa salahnya..cuti-cuti ni sekali-sekala bangun lambat..okey per..bangun-bangun tadi terus mandi dan terus on my lappy..apa lagi..bersemangat ni nak tulis entry yang kedua untuk my blog..

Okey..apa kata kali ni saya story about my self..story sikit je la eh..okey..nama saya yang sebenar ialah Nur Liyana Bt. Muhamad..berumur 22 tahun..nama pena saya ialah Arissha Sofea..saya ialah anak jati perak dan dilahirkan di Taiping Perak..tapi kini menetap di Ipoh Perak..masih lagi seorang student dan sekarang saya sedang belajar di Universiti Utara Malaysia dalam jurusan Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Sumber Manusia..lagi setahun habis lah..pastu grad!!!Yuhuuuu..tak sabar-sabar nak grad..

Saya anak sulung daripada empat orang adik beradik..saya dilahirkan dalam keluarga yang sederhana tetapi penuh dengan kasih sayang..kalau orang lain kebanyakannya pernah bersekolah paling banyak pun 3 sekolah tapi saya pernah bersekolah di 9 buah sekolah..kenapa sampai 9???bermasalah ke sampai kena tukar-tukar sekolah ni..tak la..sebenarnya ayah saya bekas tentera..Jadi dah memang menjadi rutin hidup tentera ni kena berpindah sana-sini..Sebab tu saya ada 9 sekolah..tapi sekolah terakhir saya ialah di SMK Anderson Ipoh Perak sewaktu di Form 6..

Saya seorang yang simple..suka berkawan..down to earth..always ordinary..chocoholic!!really love PINK!!and very addicted with milk..lovely..caring..hehehe..apa lagi..saya suka mencuba sesuatu yang baru..sepanjang zaman persekolahan saya selalu mengasah bakat dengan menyertai banyak pertandingan..Yes!!saya memang seorang yang aktif dan lincah di sekolah..aktif bersukan dan berdebat..hehehe..sampai la di Universiti saya masih lagi seorang yang aktif tapi sekarang dah menjadi lebih hyperactive..memegang jawatan yang penting dan besar di UUM..eleh..berlagak pulak kan..

saya mempunyai banyak cita-cita..saya berimpian nak jadi PPD..PPD tu ialah pegawai kerajaan..saya juga berimpian nak jadi pengacara rancangan TV atau Host TV..Wah..besarnya angan-angan..hehehe..dan juga berimpian nak jadi seorang pensyarah..tapi walau apa pun yang paling penting sekali saya bercita-cita hendak menjadi seorang wanita yang berkerjaya..ada kereta sendiri..duit sendiri..hari-hari pergi office dan pakai baju korporat..huhuhu...

tu jer story saya pada hari ini..tak boleh cerita banyak-banyak..sebab ini bukan interview okey..hehehe..enjoy reading..

                                                   (bersama piala yang dimenangi)
Thanks for reading..=)




2 comments:

Nizam Ijam on 10 Jun 2011 pada 11:14 PTG berkata...

hohohoooooooo

Arissha Sofea on 11 Jun 2011 pada 1:03 PG berkata...

nizam ijam: jangan jeles yer...

Catat Ulasan

Klik kalau nak tengok

Catatan Popular

 

Pelawat

pink teddy

pink teddy

Terima Kasih dari : Arissha Sofea Story Teller